Transport marfa
Cauta Informatii
Comenzi Transport
 
+40.0256.486.077
preturi competitive

Transport rutier auto de marfa la grupaj - LTL ( less than truck load)

 
Transport rutier auto de marfa la grupaj  - LTL ( less than truck load)

Ce este transportul de marfa in regim de grupaj ?

Daca aveti de efectuat transporturi internationale de marfa (generala sau ADR) in partide de marfa mai mici decat un camion complet, va punem la dispozitie serviciile noastre de transport marfa international in regim de grupaj.

Ce rute deservim la transportul in grupaj ?

Rutele pentru care se efectueaza grupaj de marfuri sunt foarte diverse: la import catre Romania din Europa si / sau spatiul extracomunitar, iar la export din Romania catre intreaga Europa si / sau spatiul extracomunitar
Nota: in anumite tari din spatiul extra-comunitar precum : Serbia, Croatia, Bosnia, Rusia, Ucraina, Azerbaidjan, Iran, Kazahstan, Turkmenistan, nu avem posibilitatea de a organiza grupaje de marfa. Pentru mai multe detalii despre tarile / rutele pentru care putem oferi serviciul de grupaj, ne puteti adresa intrebarile Dvs. la adresa de e-mail: contact@paul-trans.ro
De regula, pentru eficenta si rapiditate, optam in a oferi clientilor nostri servicii de grupaj direct pe camioane. Avantajele acestui tip de grupaj fata de grupajul clasic in centre logistice, constau in:

  • termeni mai redusi de livrare;
  • numar de manipulari ( incarcari/descarcari) mai redus;
  • eficenta costurilor.

Nu intotdeuna vom avea posibilitati de a oferi grupaj direct pe camion; in acest caz grupajul clasic prin centre logistice fiind un serviciu  alternativ pe care il putem oferi clientilor nostri.
Spre deosebire de transportul complet, transportul la grupaj ofera clientilor nostri posibilitatea de a transporta si partide mai mici de marfa.
Se pot transporta astfel cantitati de marfuri sub capacitatea totala a unui mijloc de transport de la paleti, cutii, baloti, colete, etc. Paletii si / sau ambalajele pot avea dimensiuni diverse.


Ce este un palet ?

Un suport pentru marfa face posibila mutarea sarcinilor in mod eficient din punct de vedere al sigurantei, ergonomiei si costurilor. Utilizarea paletului, in modul in care se face astazi, a fost inventata in timpul celui de-al doilea razboi mondial. Paletii sunt facuti din lemn, plastic sau metal iar alegerea unui tip de palet sau a unui suport pentru marfa, se face in functie de tipul sarcinii si mediul ambiant in care urmeaza sa fie utilizati. Marimi standard internationale nu exista in realitate deoarece definitia unui palet, standardele fabricarii si terminologiile, variaza enorm de la tara la tara. Totusi, Standarde Nationale si marimile standard neoficiale sunt comune, deci luati legatura cu asociatiile sau organizatiile locale.

Tipuri comune de suporti pentru marfa:

Palet cu latura deschisa, cunoscut si sub denumirea de:
• palet cu posibilitate de manipulare pe toate cele 4 laturi, palet Block sau euro palet
Este o constructie unitara cu borduri pe doua laturi si pe centru. 2 laturi deschise si 2 laturi cu borduri, avand posibilitate de manipulare prin 4 laturi. Manipularea se face simplu cu aproape toate tipurile de stivuitoare si transpalete electrice, prin laturile deschise si cele inchise prevazute cu colturi si borduri tesite, pentru a prelua mai usor paletul. Acest tip de palet este foarte comun in Europa (cu exceptia UK). Dimensiuni standard la baza pentru euro palet: 120 x 80 cm.

Palet cu laturi inchise, cunoscut si sub denumirea de
• palet cu posibilitate de manipulare pe toate cele 4 laturi, palet Block, cu laturile inchise sau palet GKN
Este o constructie unitara cu borduri pe toate cele 4 laturi si pe centru. Are posibilitate de manipulare prin 4 laturi, peste borduri. Manipularea se face simplu cu aproape toate tipurile de stivuitoare si transpalete electrice, cu exceptia echipamentelor cu furci peste bratele suport. Bordurile tesite usureaza introducerea furcilor eschipamentului sub palet. Acest tip de palet este foarte comun in UK.

Palet cu 2 laturi inchise, cunoscut si sub denumirea de:

  • palet cu posibilitate de manipulare pe toate cele 4 laturi,
  • palet Block pentru sarcini mari,
  • palet cu borduri,
  • palet pentru produse alimentare,
  • palet GMA (USA) sau palet CPC (CDA).

Este o constructie unitara cu borduri (cu degajari pentru furci). 2 laturi deschise si 2 laturi cu borduri, avand posibilitate de manipulare prin 4 laturi. Acest tip de palet este foarte comun în America de Nord, Africa si Asia.

Palet de sustinere, cunoscut si sub denumirea de:

  • palet cu 2 laturi deschise,
  • palet Block & de sustinere,
  • palet cu laturile inchise.

Este o constructie unitara cu posibilitate de manipulare prin 2 laturi. Usureaza manipularea indifarent de modelul stivuitorului, dar nu si cand echipamentul este un stacker cu furca deasupra bratului suport. Bordurile laterale usureaza introducerea furcilor sub palet. Acesta este un tip foarte intalnit de palet in Africa si Asia.

Desi ca termen de livrare transportul la grupaj este mai lent decat transportul complet, datorita faptului ca trebuie colectata marfa din mai multe puncte de incarcare pana la completarea capacitatii camionului si apoi descarcata in mai multe locatii, principalul avantaj al acestui tip de transport ramane costul mai redus.

In ce zone geografice putem oferi servicii de transport la grupaj ?

Putem oferi tarife competitive de transport marfa atat pentru export cat si pentru import in si din tari precum Portugalia, Spania, Franta, Anglia, Belgia, Olanda, Germania, Danemarca, Suedia, Norvegia, Finlanda, Lituania, Letonia, Estonia, Italia, Elvetia, Austria, Cehia, Slovacia, Polonia, Ungaria, Bulgaria, Slovenia, Croatia, Serbia, Turcia. Transporturile se executa in baza conventiilor internationale CMR / TIR

Putem oferi,  in limita camioanelor disponibile in zonele de incarcare, tarife de transport marfa competitive pe rute si destinatii din si catre toate judetele Romaniei: Alba, Arad, Arges, Bacau, Bihor, Bistrita-Nasaud, Botosani, Braila, Brasov, Bucuresti, Buzau, Calarasi, Caras-Severin, Cluj, Constanta, Covasna, Dambovita, Dolj, Galati, Giurgiu, Gorj, Harghita, Hunedoara, Ialomita, Iasi, Ilfov, Maramures, Mehedinti, Mures, Neamt, Olt, Prahova, Salaj, Satu-Mare, Sibiu, Suceava, Teleorman, Timis, Tulcea, Valcea, Vaslui, Vrancea.

 

 






 
Alte informatii
 
 
 
 
Galerie foto
Camion  Paul Trans
 
Semiremorca
 
PaulTrans la parcare
 
Marfa paletata
 
Adresa
Calea Sagului DN 59 ( E70 ) , KM 8 + 700 M
Parcul Industrial Monladys , Strada Palermo , Timisoara - Romania
 
Telefon
0766-060-384
0256-486-077
0256-211-407 - Fax
 
Email
Casa de expeditii Transport marfa